Anysor's Blog


Muscate semicurgatoare ,petunie si liliac

Publicat în flori prin anysor pe aprilie 25, 2012
Tags:

Am cateva muscate semicurgatoare si sunt foarte mandra de ele ,imi plac muscatele astea foarte mult, mi-ar placea si cele curgatoare care iti acopera tot balconul de florii dar pana acum tot ce am cumparat s-au dovedit a fii semicurgatoare ,nu ma omor dupa cele zonale dar am si din astea vreo doua ,mare lucru nu le fac sunt nepretentioase, le ud vara in fiecare zi ,iarna cam o data pe saptamana ,le mai dau din cand in cand ingrasamand dar destul de rar  si primavara daca este cazul le mut in ghivece putin mai mari ,le tund si cam atat ,ce nu reusesc eu sa le fac este sa le inmultesc din butasi ,am incercat si cu butasi mai cruzi si cu butasi mai lemnosi si nu a mers ,se inegresc si se inmoaie si cam asta e tot ce am reusit pana acum ,daca stiti vreo metotda sigura m-ar interesa pentru ca am vreo doua pe care as vrea sa le inmultesc ,am si o petunie curgatoare care este plina de flori acum si liliacul care a suferit o taiere cam drastica dar care nu s-a lasat si tot a inflorit pe grengile pe care i le-am mai lasat ,mai am cateva musate ce nu apar in poze deocamdata  pentru ca inca nu au florit sunt mai” puturoase “

Un răspuns to 'Muscate semicurgatoare ,petunie si liliac'

Abonează-te la comentarii cu RSS sau TrackBack to 'Muscate semicurgatoare ,petunie si liliac'.


  1. ce muscate frumoase aveti, bucuria ochilor….eu le ador si in strimtul meu balcon de la bloc ,mi-am amenajat un mic colt de rai…astept sa vina primavaraiar, sa ma pot bucura de frumusetea lor…o zi placuta va doresc!


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

