Anysor's Blog


Credinta

Posted in Uncategorized de anysor pe Februarie 9, 2009

Sunt o persoana credincioasa zic eu si cum am auzit de Manastirea Ghighiu unde se afla o icoana facatoare de minuni ce o intruchipeaza pe Maica Domnului  am zis ca e cazul sa merg si sa multumesc pentru toate  lucrurile bune ce sau intamplant in ultima perioada in viata mea .Duminica de dimineata ne-am trezit si impreuna cu doi prieteni am plecat spre manastire ,ajunsi aici m-a mirat foarte tare puhoiul de lume ce asista la slujba ,foarte frumoasa icoana si mi-a dat o senzatie de bine si de liniste doar privind-o ,ma bucur ca am ajun la manastire si va recomand si voua sa mergeti daca aveti nevoie de putina liniste sufleteasca sau sa meditati la ceva .Va lasa adresa pentru cei interesati :

http://www.ortodox.ro/manastiri/manastirea_ghighiu.html

Lasă un răspuns

