Anysor's Blog


Leapşa

Posted in leapsa de anysor pe Februarie 13, 2009

Am primit de la Cristinica o leapşa ,aşa ca ma conformez şi raspund:
Sunt… ambiţioasa cand imi doresc ceva cu adevarat
As vrea… sa nu mai pun tot la suflet.
Pastrez… toate carţile ,pozele si filmuleţele din concedii
Mi-as fi dorit … ca oamenii sa nu mai fie asa rai.
Nu imi place … ciorba de burta
Ma tem… de necunoscut
Aud.. in permanenta muzica.
Imi pare rau ca… nu pot fi mai optimista uneori si sunt prea realista ,zic eu
Imi plac.. filmele romantice si comediile spumoase
Nu sunt…naiva
Dansez .. de nebuna prin casa de cate ori am chef.
Cant.. rar
Niciodata… nu mint sau cel putin incerc
Rar … apuc sa fac ceea ce imi place
Plang cand ma uit la filme
Nu imi place de mine pentru ca … mi-se citeste tot pe fata
Sunt confuza… cateodata
Am nevoie…. de lucruri materiale dar si imateriale
Ar trebui … sa slabesc vreo 4kg

Lasă un răspuns

