Anysor's Blog


Pesti

Posted in acvariu de anysor pe Februarie 17, 2009

Pentru ca puiul meu şi-a dorit peştişori pentru inceput am achiziţionat un acvariu şi caţiva peştişori printre care :scalari ,guppy,sanitari …
Acum cateva zile am intrat iar intr-un petshop si de gura puiului am mai luat 4buc de neoni ,ce nu stiam eu si am aflat dupa este ca neoni sunt hrana preferata a scalarilor ,asa ca s-a lasat cu urlete :cry:cand a vazut el ca nu mai sunt puişorii de peşti in acvariu .
Sfat :nu va cumparaţi neoni daca deţineţi si scalari in acvariu decat daca vreţi sa fie hrana sigura pentru acestia.
images

Lasă un răspuns

