Anysor's Blog


Test

Posted in Uncategorized de anysor pe Februarie 27, 2009

Am gasit la http://florentza.blogspot.com/urmatorul test http://romanian-speedtest.10-fast-fingers.com/ pe care l-am si facut si rezulta ca eu scriu cam 32 de cuvinte pe minut,trebuie sa mai exersez ,voi cate cuvinte tastati pe minut

3 Răspunsuri to 'Test'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Test'.

  1. Andrei Cosmin said,

    hmm eu scriu 66 … e de bine?! ;;)

  2. Andrei Cosmin said,

    sau 72😀

  3. anysor said,

    Felicitari ,eu mai am de exersat


Lasă un răspuns

