Anysor's Blog


Leapsa

Posted in leapsa de anysor pe Martie 6, 2009

Cumnatica mea http://blogulgreierasului.blogspot.com/ are o leapsa pe blog si m-am gandit sa o iau si eu ,asa ca sa raspund :

De-as putea fi:

O floare: Frezie

Un anotimp: Vara

O culoare: Maro ,bej

Un animal: Leu,veritabil🙂

Un obiect vestimentar: Jeansi

O piesa de mobilier: Dressing mare

Piesa muzicala: Danseaza baba

Un vers: nu am idee

Un peisaj: Apusul pe o insula exotica

Un obiect: Agenda colorata

Un instrument muzical: Chitara

Un copac: Cires

Un oras: Constanta ,imi place apa chiar daca nu stiu sa inot

Persoana publica: Andreea Marin

O alta persoana apropiata: nu stiu

O carte: Memoriile unei gheise ,ar fii una dintre ele

Un fel de mancare (sau ceva dulce): Tarta cu fructe

Un super erou: Super Man

Un fenomen al naturii: Ploaie de vara

O masina: New beetle

Un fruct: Piersici

O parte a corpului: Ochii

Un film: P.S I love you

Lasă un răspuns

