Anysor's Blog


Gradi

Posted in copii de anysor pe Mai 29, 2009

Nu am mai scris de mult dar astazi am simtit nevoia sa scriu ceva .A fost ultima zi de gradii a puiului meu, o etapa din viata lui a luat sfarsit si ne pregatim deocamdata moral pentru alta ,mai mult eu decat el ,ne pregatim de clasa I .Am emotii si o stare de agitatie cum nu am avut pana acum in legatura cu el cu viitorul lui ,imi trec tot felul de gandurii prin cap ,daca nu o sa ii placa la scoala ,daca e prea devreme sau poate nu o sa vrea sa invete ce o sa ma fac , cum o sa il stimulez sa invete fara sa pun prea multa presiune pe el , e complicat sa fii mama si sa mearga pentru prima oara puiul la scoala ,dar mai avem timp pana la toamna ,eu sa ma calmez si el sa inceapa o noua aventura din viata lui
P.S te iubesc enorm ,puiutu meu

Lasă un răspuns

