Anysor's Blog


Liliac

Posted in flori de anysor pe Noiembrie 18, 2009

Iubesc liliacul ,iubesc parfumul lui si culorile puternice   ,am unul  mov simplu  asa am cumparat terenul de la casa cu el acolo si m-am bucurat enorm ,intentionez ca in primavara cand poate o sa reusim sa terminam casa sa mai plantez unul alb si mi-ar placea sa fie batut ,o sa il pun la geamul bucatariei sa ma imbete cu parfumul lui atunci cand o sa gatesc in noua mea casuta  :):):) .Pentru ca primavara sa ma bucur de multe florii in fiecare toamna ii rup lastari care au ramas dupa trecerea florilor ,doar partea care a avut florii avand grija sa nu rup cracute pe care ar putea sa creasca florii si

primavara are mai multe florii .Nu rup niciodata mai mult de trei cracute cu florii pentru vaza ,prefer sa le privesc si sa le miros in stare naturala ,mai alesc ca nu rezista foarte mult in vaza .

Lasă un răspuns

