Anysor's Blog


Tiramisu

Posted in retete,Uncategorized de anysor pe Noiembrie 18, 2009

Zile trecute cautam eu de zor date despre ingrasamantul de florii şi am data peste blogul elisei ,am citit ce ma interesa şi mi-sa parut foarte interesant blogul şi am zis sa ma mai uit prin el poate mai gasesc ceva interesant si aşa am dat peste reţeta de Tiramisu şi cum soţului meu ii place foarte mult am zis sa incerc deşi nu am mai facut niciodata ,a ieşit super ,dar ca orice femeie am modificat putin reteta,mie nu imi place cafeaua sau nessul aşa ca in loc sa inmoi pişcoturile in ness eu am facut cacao cu lapte si in loc de Nutella am pus ciocolata rasa ,am mai descoperit ca impotriva caderii parului cu care ma confrunt de ceva vreme sa folosesc Tinctura de urzica şi o folosesc deja de o saptamana si pot sa spun ca se vede o schimbare la parul meu in sensul ca nu mai curge peste tot in casa
Uite asa am ajuns sa citesc eu blogul acestei doamne aproape toata arhiva si am gasit o gramada de lucruri interesante si mai ales sfaturi puse in practica de dumnea
ei despre ingrijirea florilor dupa care eu sunt inebunita ,asa ca daca iubiţi florile trebuie sa intraţi pe blog ei

2 Răspunsuri to 'Tiramisu'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Tiramisu'.

  1. Elisa said,

    Uau😀 un post intreg numai pentru mine? Nu pot sa cred 🙂
    Iti multumesc pentru ca imi demonstrezi ca sunt utila,ca doar asta este si scopul blogului meu.Imi place sa impartasesc din ceea ce mi-a iesit si mie bine,sa fiu de ajutor.Dar spun si ce nu mi-a iesit,mai ales in ale gradinaritului,unde abia astept parerile vizitatorilor mei.
    Deci, reteta pentru par merge? Trebuie s-o incerc si eu.Noi, de mai bine de un an, bem zilnic infuzie de urzica.Ne simtim bine.
    Toate bune si mai vorbim 🙂

    • anysor said,

      Cu placere chiar am ramas foarte incantata de blogul tau lucru care nu mi-sa mai intamplat ,desi citesc zilnic mai multe bloguri ,cat despre par imi cadea foarte rau plus ca se si ingrasa dupa o singura zii si incercasem cam toate samopoanele de pe piata mai ieftine si foarte scumpe si nimic ,deocamdata pare ca ar avea efect nu se mai ingrasa asa de tare si nici nu mai cade atat de rau .
      O zi buna


Lasă un răspuns

