Anysor's Blog


Craciunita sau Steaua Craciunului

Posted in flori de anysor pe Noiembrie 19, 2009

Astazi am plecat mai devreme de acasa sa platesc telefoanele si cum cel mai apropiat loc unde pot sa le platesc este un supermarket ,am ajuns ,am platit si cum imi mai ramasese ceva rest zic sa intru si in magazin sa vad ce florii mai sunt si sa iau si un sac de pamant de florii si  am dat peste minunatia asta si parca ma striga ia-ma acasa si nu am putut sa plec fara ea ,am mai primit una  anul trecut de Craciun de la sotul meu dar o cumparase de la o florareasa  de pe strada si cum a intrat cu ea in casa si a dat de caldura pana seara era la pamant toata ,cred ca degerase ,nu am avut ce sa ii mai fac si am pierdut-o ,acum m-am bucurat ca un copil cand am vazut ca au aparut

Ce ar trebui sa stiti din ce ma pricep eu este :

este o planta perena infloreste in preajma craciunului

pentru ca ea sa fie inforita de Craciun trebuie sa o tii la intuneric 14 ore pe zi incepand din octombrie  puteti sa   o acoperiti cu o punga de hartie

udare moderata ,nu ii lasati apa in farfurie

ii trebuie temperaturi cuprinse intre 5 grade si 20 de grade

Cam atat stiu eu deocamdata despre ea  cand o sa mai aflu cate ceva  din experienta mea o sa revin cu amanunte

Sa va bucurati de ea si eu deasemenea🙂

Lasă un răspuns

