Anysor's Blog


Placinta cu branza de vaci si stafide

Posted in retete,Uncategorized de anysor pe Noiembrie 19, 2009

Aveam prin frigider ceva branza de vaci si ma tot gandeam ce sa fac cu ea si tot rasfoind eu caietul meu cu retete mi-am amintit de reteta asta de placinta .Am sa pun reteta aici poate mai vrea cineva sa faca ceva dulce destul de rapid

Aluat

7 linguri de lapte

7 ling de ulei

6 ling zahar

1 ou

1 lingurita bicarbonat stins  in otet

faina cat cuprinde

Umplutura

500 g branza de vaci (eu pun din ochi cam cat de multa branza vreau )

1 pahar zahar

stafide

zahar vanilat

2 oua

2 ligurite de gris

Amestecam intr-o cratita laptele,zaharulsi uleiul pana incepe sa fiarba ,dupa ce s-a racit punem oul si bicarbonatul stins cu otet ,adaugam si faina si framantam bine

Pentru umplutura amestecam toate ingredientele bine

Impartim aluatul in doua  si intindem 2 foii ,prima o punem in tava unsa (eu folosesc hartie de copt ),punem compozitia ,intindem a doua foaie ,ungem cu ou si intepam cu furculita din loc in loc

O dam la cuptor si o lasam sa se rumeneasca ,dupa ce s-a racit o pudram cu zahar

Pofta buna !

2 Răspunsuri to 'Placinta cu branza de vaci si stafide'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Placinta cu branza de vaci si stafide'.

  1. vincent said,

    Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult – aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe „Adauga blog-ul tau”.

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    • anysor said,

      Multumesc frumos ,dar deocamdata nu sunt interesata ,consider ca nu am asa de multe retete ,poate mai tarziu


Lasă un răspuns

