Anysor's Blog


Clatite americane -Pancakes

Posted in retete de anysor pe Noiembrie 27, 2009

Ma tot uitam eu in filmele americane la ce mancau cei de acolo dimineata la micul dejun  si vedeam clatitele pe care le mancau ei si imi doaream sa mananc si eu numai ca nu stiam cum se pregatesc ,asta  pana am descoperit si eu reteta la o prietena  si m-am gandit sa o pun aici poate a mai poftit cineva la clatitele americane . Avem nevoie de :

200 g faina (o lingura are 20 g )

1 ou

3 linguri zahar

200 ml lapte (un pahar )

3 lingurite unt (la temperatura camerei )

un plic praf de copt

Amestecam laptele cu oul ,zaharul si untul ,dupa ce amestecam bine punem praful de copt si faina ,amestecam bine pana se omogenizeaza bine compozitia .Incingem o tigaie in care facem clatite de obicei ,punem foarte  putin ulei si dupa  punem pe centru cu un polonic mic compozitie (nu intindeti pe toata suprafata ),se intoarce cu o paleta cand este gata .Sunt gata foarte repede si puteti sa le ungeti cu gem,nutella sau cu  preferata mea mierea

Pofta buna !

Lasă un răspuns

