Anysor's Blog


Muscate

Posted in flori de anysor pe Noiembrie 28, 2009

Am fost la cumparaturi pentru casa cea noua sa luam calorifere si daca tot eram la shopping am trecut si pe la sectorul cu florii mai mult sa le admir decat cu intentia de a cumpara ceva   si tot uitandu-ma eu printre ele am vazut cateva pliculete cu seminte de florii aruncate pe un raft ,erau seminte de muscate si lobelie  si le-am luat ca doar nu se face gaura in buget cu doua pliculete de seminte de florii .A doua zi le-am pus in doua ghivece separat pe amandoua ,le-am aruncat asa la suprafata ,le-am stropit cu putin apa si gata ,am zis sa vedem daca iese ceva ,la doua zile dupa cand ma uit in ghiveciul in care am pus semintele de muscata ieseau niste lastare mici si verzi ,la lobelii nu se intampla nimic nici dupa o saptamana ,semintele se vad dar nici un rezultat ,sunt asa de fericita e prima oara cand pun seminte de florii si chiar iese ceva din ele ,de obicei nu prea am noroc cu semintele de cumparat ,mai astept putin la lobelii daca nu se intampla nimic mai cumpar seminte, sunt incapatanata nu ma las ,vreau sa am lobeli la primavara

Imi pare rau ca nu am aparat sa fac poze sa vedeti ce frumos cresc lastari

Un răspuns to 'Muscate'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Muscate'.


  1. […] @ 2:52 pm Sunt fericita ,florile mele se dezvolta foarte bine si muscatele de care va povesteam aici au rasarit ,am plantat un bulb de zambila si zilele astea mi-a facut dimineata mai fericita vazand […]


Lasă un răspuns

