Anysor's Blog


Toba

Posted in retete de anysor pe Decembrie 7, 2009

Pentru ca se apropie Craciunul m-am gandit sa va spun cum fac eu toba ,avem nevoie de :
organe de porc :
ficat -250-300g
rinichi -4 buc
inima – 1 buc
limba -1 buc
Carne -250-300 g
Sorici – eu pun mai mult pentru ca are gelatina si ajuta toba sa se inchege bine
Ureche -1 buc
Burta sau mat de caltabos

Cantitatile le stabiliti singuri in functie de cat de mult vreti sa faceti , eu nu fac foarte multa asa ca si cantitatile mele sunt mici .Mai intai spalam ingredientele ,rinichi se spala si se curata toate vinisoare din interior (daca nu faceti asta va fii amar si va mirosi ),dupa punem toate ingredientele la fiert mai putin ficatul pe care o sa il punem mai spre sfarsti (fierbe repede si se face praf daca il punem de la inceput ).Cat fierb ingredientele spalam foarte bine burta avand grija sa nu o rupem ,cand sunt aproape fierte adaugam si ficatul si sare sau delikat dupa gust ,cand sunt gata se scot si se toaca marunt sau bucati mai mare dupa preferinta ,am terminat de tocat se umple burta si adaugam in burta tot si punem si zeama in care a fiert carne in burta pana se umple ,se coase la gura si se mai fierbe ca 10-15 min in restul de zeama care a mai ramas .Se scoate intr-o tava de aragaz si se da la rece cu o greutate deasupra pana se intareste si poate fii taiata

Pofta buna !

Un răspuns to 'Toba'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Toba'.


  1. […] Toba « Anysor's Blog December 9th, 2009 Pentru ca se apropie Craciunul m-am gandit sa va spun cum fac eu toba ,avem nevoie de : organe de porc : ficat -250-300g rinichi -4 buc inima – 1 buc limba -1 buc. Carne -250-300 g. Sorici – eu pun mai mult pentru ca are gelatina si … toate vinisoare din interior (daca nu faceti asta va fii amar si va mirosi ),dupa punem toate ingredientele la fiert mai putin ficatul pe care o sa il punem mai spre sfarsti (fierbe repede si se face praf daca il punem de la inceput ). … […] […]


Lasă un răspuns

