Anysor's Blog


Florii I

Posted in flori de anysor pe Decembrie 11, 2009

Sunt fericita ,florile mele se dezvolta foarte bine si muscatele de care va povesteam aici au rasarit ,am plantat un bulb de zambila si zilele astea mi-a facut dimineata mai fericita vazand ca a incoltit ,am „furat „un bulb micut de zephirantes si a rasarit si el ,am primit de la o doamna pe care o indragesc mult un lastar de fuchsia si a crescut frumos si sper ca de data asta sa am parte de ea ,pentru ca pana acum am pierdut-o de fiecare data desi am avut mare grija de ea ,este una dintre florile mele preferate dar nu reusesc nicicand sa o pastrez

zambila


muscate


zambila


zephirantes


zephirantes


fuchsia

Lasă un răspuns

