Anysor's Blog


Leapsa

Posted in leapsa de anysor pe Ianuarie 19, 2010

Am gasit pe blogul Elisei o leapsa si cum mie imi plac cartile am preluat-o fara sa cer voie sper sa nu se supere

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semne de carte sau indoiti pagina?!
Numai cu semn de carte ,nu imi place nici sa imi indoaie cineva colturile daca ii imprumut vreo carte ,fac urat

2. Ati primit, in ultimul timp, o carte drept cadou si, daca da, care a fost aceasta?
20 000 de leghe sub mari Jules Verne ,de la sotul meu ,am citit-o cand eram mai mica si mi-o doream in biblioteca pentru baietelul meu

3. Cititi in baie?
Foarte rar,cand am o carte pe care nu o pot lasa din mana

4. V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi fost aceasta?
Da,cand eram pustoaica incercam sa scriu poezii ,nu le-ar fii publicat nimenii😀

5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi?
Apreciez si cumpar ce mi-se pare interesant

6. Care este cartea preferata?
Memoriile unei gheise ,Anna Karenina (nu ma pot hotara care imi place mai mult )

7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?
Da ,in general daca mi-a placut foarte mult peste un timp o recitesc

8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
Nu cred ca as stii ce sa le spun

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
Nu prea ,daca cineva este interesat sa o citeasca

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
Titlul ,coperta si citesc pe sarite prin ea, daca m-a prins am luat-o

11. Care credeti ca este o lectura “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
Pai in primul rand ce se cere la scoala si dupa e alegerea fiecarui individ ce vrea sa citeasca

12. Care este locul preferat pentru lectura?
Pe canapea ghemuita

13. Cand cititi, ascultati muzica sau lecturati in liniste?
Nu suport sa fiu deranjata cand citesc ,nici macar sa ma intrebe daca mie foame,deci liniste😀

14. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
Nu ,vreau sa simt cartea in mana

15. Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
Citesc carti cumparate ,nu prea am de unde sa imprumut

16. O carte este pentru mine… Cum ati descrie o carte?
Pai prefer oricand sa citesc o carte buna decat sa vad un film

Lasă un răspuns

