Anysor's Blog


Clasa I

Posted in copii de anysor pe Ianuarie 28, 2010

Astazi piticul meu a terminat primul semestru din clasa I cu mediile incheiate numai cu FB ,sunt fericita si ma bucur ca nu sau adeverit temerile mele de aici ,este mult mai greu decat acum multii ani cand eu am fost in clasa I ,copii din ziua de azi au caiete speciale la Abecedar , Matematica si la Cunostintele mediului ,caiete de teme ,pe langa teme mai au si fișe la matematica care se bazeaza mai mult pe logica ,nu am crezut ca o sa fie chiar asa de greu ,dar ma bucur ca tot ce am lucrat eu cu el suplimentar a dat roade ,daca aveți copii care urmeaza sa intre la toamna la școala înarmațivă cu multa,multa rabdare .
Felicitari pitic! si sa avem aceleasi rezultate si in semestrul II

Lasă un răspuns

