Anysor's Blog


Schlumbergia-Craciunita

Posted in flori de anysor pe Februarie 3, 2010
Tags: , ,

Sunt foarte fericita mi-a inflorit Schlumbergia (craciunita ) ,exact cand credeam ca nu mai am nici-o sansa sa o vad inflorita anul asta mi-a facut surpriza si a inflorit .Acum sa va spun si cum a inflorit ,initial am tinut-o undeva aproape de geam ,am udat-o si nu se intampla nimic apoi m-am gandit ca nu are lumina suficienta si am pus-o pe pervazul geamului deasupra caloriferului pe care l-am inchis aproape de tot ,am udat-o in fiecare zi dar foarte putin cu pulverizatorul atat cat sa nu se usuce pamantul ,am aerisit zilnic dar am avut grija de la inceput sa nu fie curent acolo unde am asezat-o pentru ca altfel isi pierde boboci si cel mai important nu am mai miscat-o din acel loc si am avut surpriza acum cateva saptamani sa vad cum ii apar boboci .Acum doua zile a inflorit si este superba



Lasă un răspuns

