Anysor's Blog


Primula II

Posted in flori de anysor pe Februarie 16, 2010
Tags:

Duminica am plecat in cautarea unei cazi pentru una dintre bai si tot mergand prin magazinele cu profil de casa si gradina am ajuns si la Obi , de cum am ajuns in parcare am vazut doi domnii cu cate o cutie de Primule  in brate ,in magazin chiar la intrare o doamna tot cu cutia de primule in brate ,mi-a sunat un clopotel in cap ce se intampla de toata lumea cumpara cutii intregi ,am uitat de cada si de sotul meu si am plecat spre sectorul gradina unde era plin de ghivece cu primule si erau la oferta 1.99 lei asa ca nu am plecat cu mana goala de acolo ( cada tot nu am gasit sa imi placa 🙂 :)  ) si mi-am luat cateva si eu,asa ca fetelor daca aveti drum prin zona indrazniti sunt superbe si miros frumos (abea astept sa fie gata curtea sa pot sa le mut in gradina )

Lasă un răspuns

