Anysor's Blog


Drob de pui

Posted in retete de anysor pe Martie 5, 2010
Tags: , ,

Mie personal nu imi place carnea de miel sau oaie asa ca de Paste as fii vrut sa mananc si eu drob dar cum la mine in casa se facea cu miel nu mancam niciodata ,de cand sunt la casa mea am cautat variante si am gasit  ,asa ca pun reteta aici poate mai vrea cineva si nu stie cum sa faca

300g pipote si inimi

200g ficatei de pasare

3 oua

1 legatura ceapa verde

1 legatura  de usturoi verde

1 legatura de marar si una de patrunjel

sare ,piper si delikat (eu nu mai folosesc demult incerc sa condimentez cat mai natural )

Se spala pipotele ,inimile si ficatei si se pun la fiert cu apa si sare (ficatei se pun cand celelalte sunt aproape fierte se sfarama altfel )

Verdeata se taie  marunt (ceapa,usturoiul ,mararul si patrunjelul)

Dupa ce sau fiert maruntaiele se dau prin masina de tocat impreuna cu toata verdeata ,se amesteca bine  cu doua oua batute bine ( compozitia trebuie sa fie omogena daca credeti ca nu sunt suficiente 2 oua puteti sa mai puneti unul ) ,potrivesti de sare ,piper etc

O tava unsa cu ulei o imbraci in hartie pergament (de copt ) si torni compozitia acolo ,oul ramas il bati bine si il intinzi peste compozitie ,se da la cuptorul incins pana face o crusta aurie deasupra

Pofta buna !

P.S  Pentru un aspect deosebit in sectiune ,fierbe 2-3 oua moi ,pui in tava jumatate de compozitie si de -a lungul compozitiei pe mijloc pui cele trei oua curatate si adaugi si restul de compozitie

Sursa poza aici

4 Răspunsuri to 'Drob de pui'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Drob de pui'.

  1. susciuc ana said,

    voi face si eu de craciun.. mi se pare ok. va multumesc.

    • anysor said,

      Cu placere , e delicios cel putin noua ne place foarte mult

  2. constantinescu lucica said,

    cred ca e delicios,sper,ca mie nu imi place drobul,dar pe acesta il voi face si il voi si gusta,daca e bun,pana la capat.multumesc frumos ptr reteta.

    • anysor said,

      Cu placere ,prietenilor mei le place si mereu ma lasa fara de Paste🙂


Lasă un răspuns

