Anysor's Blog


Experiment II

Posted in flori de anysor pe Mai 12, 2010
Tags: , ,

Nu am mai scris de mult am avut ceva probleme personale si nu am avut dispozitia necesara sa scriu  ,dar floriile mele cred ca au simtit ca este un an mai greu pentru mine si s-au gandit sa imi faca viata putin mai frumoasa  si au inflorit cum nu au facut-o niciodata de cand le am si m-am gandit sa vi le arat si voua ,muscata este cea mai noua achizitie ,am luat-o de la Festivalul Lalelelor  Pitesti 2010,gloxinia o am de vreo 2 ani si pana acum a facut doar cate o floare ,anul asta are 6 boboci din care trei sunt infloriti ,gardenia o am de vreo 4 ani si nu a inflorit niciodata pana acum o saptamana si miroase de „mori ” am udat-o cum a am facut si pana acum diferenta a fost ca am stropit-o cu fas fasul pe frunze ,impantiensul o am din seminte puse de mine prin februarie are bobocei dar nu a inflorit inca urmeaza ,restul petuni ,panselute si flori de piatra sunt tot din seminte puse de mine ,mai am doua fuchsia(cercelusi )care nu au inflorit si nici nu vad vreun bobocel ,mai astept,am mai pus intr-o jardiniera mix pitic pentru jardiniera si se vad ceva bobocei dar inca nu au inflorit si craciunita a inflorit toata iarna si toata primavara ,cu restul o sa revin atunci cand or sa infloreasca

muscatapietricica si panseluta busuiocpetunie panselutepanselutegloxiniegardenie

Lasă un răspuns

