Anysor's Blog


Carti

Posted in carti de anysor pe Iulie 30, 2010

Nu am mai scris de mult ,nu am avut starea necesara ,nici acum nu o am ,criza asta m-a dat peste cap rau de tot si am avut si ceva probleme personale  care sau rezolvat mai mult sau mai putin intre timp ,dar ce ma scoate pe mine din orice stare proasta sunt cartile si cum nu am mai avut in ultimul timp de ele si nici buget mi-am facut o lista mica cu ce as vrea sa citesc in viitor :

Nasterea istoriei traite

Mananca ,roaga-te ,iubeste

Ultimul barbat american

Profesoara  de pian

P.S Atunci cand o sa mai gasesc ceva interesant de citit o sa mai lungesc lista,astept propuneri

Lasă un răspuns

