Anysor's Blog


Dezamagire

Posted in familie de anysor pe Iulie 30, 2010

Nu stiu daca sunt in depresie sau am o stare proasta cert este ca nu prea reusesc sa imi regasesc optimismul ,nu mai vad luminita de la capatul tunelului ,poate pentru ca de cateva luni bune imi caut un job si nu ma suna nimeni ,poate pentru ca am ajuns cu ,casa asa de aproape de final si nu mai reusim sa facem nimc la ea si sunt frustrata pentru ca speram si am visat cu ochii deschisi cum o sa ma mut in casa noua anul asta si speram ca unele probleme  mai mici sa rezolve odata cu mutatea ,pentru ca sunt artagoasa ,rautacioasa uneori fara sa vreau ,dar nu mai pot sa zambesc ,s-au adunat prea multe si m-am saturat sa mi-se spuna la-sa ca trece si asta ,vreau sa treaca mai repede ,vreau sa imi recapat buna dispozitie si sa ies din starea asta de pesimism ,pe care  fara sa vreau o transmit si celor din jurul meu

Sper sa iasa soarele si pe strada mea din nou si asta cat mai repede ,imi vreau soarele inapoi, am zis

2 Răspunsuri to 'Dezamagire'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Dezamagire'.

  1. Ancuţa said,

    cunosc starea asta…dar curind totul va reveni la normal,sper sa se rezolve totul…;)

    • anysor said,

      Asa sper si eu ,oricum nu avem ce face ,capul sus si mergem mai departe


Lasă un răspuns

