Anysor's Blog


Ţânţarii

Posted in familie de anysor pe August 17, 2010
Tags: , ,

Eu nu am nici o problemă cu aceste mici insecte   ,eu ii las in pace şi ei pe mine la fel ,dar nu la fel stă treaba şi cu piticul meu care se pare are mare  trecere la aceste  mici lighioane ,am încercat să găsesc diferite metode de ai ţine la distanţă de el ,pentru casă am optat pentru plase la geamuri ,dar afară altfel stă treaba si m-am documentat eu şi am aflat că muşcatele îi cam ţine la distanţă ,la fel se întâmplă şi cu busuiocul verde sau levănţica .Aşa că am plantat în grădină busuioc şi in ghivece am pus muşcate ,cu levănţica nu am avut succes pentru că nu a răsărit nici un fir ,dar se pare că muşcatele şi busuiocul  au avut efect şi atunci când am iesit la curte afară au stat la distanţă de el ,anul ăsta am scăpat fără prea multe ciupituri .Încercaţi ,dacă nu dă rezultate şi la voi măcar vă alegeţi cu busuioc verde în grădină şi muşcatele înflorite vă va bucură privirea  toată vara

Lasă un răspuns

