Anysor's Blog


Ticuri la copii

Posted in copii de anysor pe Septembrie 2, 2010
Tags: ,

Pustiul meu are de ceva timp un tic nervos ,o perioada l-am ignorat, pe urma l-am certat si dupa m-am apucat sa ma documentez si am aflat ca am gresit ca i-am atras atentia deoarece l-am facut constient de el si il face mai des ,asa ca am mers la medic nu care cumva sa se agraveze , am mers la medicul de familie care mi-a dat trimitere la psihoterapeut ,am ajuns acolo dupa cateva intrebari banale  ne-a trimis la psiholog  ,unde iar am fost luati la intrebari de ce facea cand era bebelus pana acum ,i-a facut ceva teste :i-a spus o poveste si el trebuia sa spuna finalul ,a desenat el ceva si trebuia sa compuna o poveste pe baza desenului etc  si m-a intrebat daca il pun sa faca ceva acasa si am zis da ,isi strange jucariile si isi face curat in camera ,diagnostic :copilul are impresia ca daca nu face ceva in casa noi nu il pretuim (total  fals pentru ca nu il am decat pe el si il ador ) dar poti sa stii ce e in capul copilului ,dar sa revenim toate astea s-au discutat de fata cu el ,ca nu mai  am voi sa ii atrag atentia asupra ticului   si sa fim mai atenti cu el ,s-a terminat ora ne-a trimis iar la psihoterapeut sa ne de-a ceva pastilute sa scapam mai repede de tic ,problema a fost cand am ajuns acasa unde banditul meu a inceput sa speculeze tot ce a spus doctora ,asa ca acum daca il trimit sa faca curat ridica un deget si spune Doctora!!! (adica nu are voie ,ca asa a spus doctora ),asa ca acum nu stiu cum sa procedez sa il pun sa faca curat la jucarii  incontinuare sau o perioada sa il mai las de capul lui sa nu il stresez

Last edit : Am luat tratamentul cam 2 saptamani dar devenise apatic si somolent era practic drogat si am hotarat sa nu ii mai dau pastilele ,oricum nu se vedea nici macar o schimbare cat de mica ,am plecat in concediu cam imediat si cand ne-am intors incet ,incet am constatat ca nu prea mai facea deloc ,acum nu mai face chiar deloc ,cred ca pana la urma chiar era stresat si a fost suficient sa se relaxeze in concediu .Daca intervine vreo schimbare anunt ,deocamdata suntem bine

Lasă un răspuns

