Anysor's Blog


Vacanta

Posted in familie de anysor pe Septembrie 23, 2010
Tags: ,

Gata m-am intors din concediu acum o saptamana dar nu prea am avut chef de scris eram cu capul in nori .Am fost in Antalya  in Kemer la Vogue Avantgarde ,dar sa incepem de la aeroport pentru ca nu mai zburasem pana acum desi am mai iesit din tara dar cu masina niciodata pana acum cu avionul  ,am zburat cu Tarom si sincer mi-a fost rau la decolare ,poate si pentru  ca nu mancasem nimic toata ziua de frica ,dupa ce am ajuns la altitudinea de zbor a fost chiar ok ,chiar am si mancat sendvisul pe care ti-l dau ei ,la aterizare mi-a placut ,nu am avut nici o problema ,face o intoarcere frumoasa pe aeroport in Antalya ca sa intre pe pista  unde si daca nu vrei vezi pamantul,spre deosebire de mine  pustiul meu a fost mai mult decat incantat de zbor  la decolare a ras in hohote si a aplaudat incat toata lumea din jurul nostru radeau de rasul si de bucuria lui si chiar daca mai erau unii  speriati au uitat ,eu m-am bucurat pentru el pentru ca isi dorea demult sa zboare dar din cauza ca mie imi era frica nu a avut ocazia pana acum    .Am ajuns pe la ora 22 la hotel si am avut o surpriza frumoasa ,pentru ca hotelul era plin am fost repartizati la bungalou fara sa platim nimic in plus ,super conditi  3 dormitoare cu bai ,living ,bucatarie si o camera separata pentru bona  si piscina proprie bungaloului .Gradina hotelului este superba plina de verdeata :banani ,lamai,portocali ,leandru ,cicas si palmieri

Foarte curat hotelul ,plaja si apa marii la fel de curate dar apa foarte sarata fata de Marea Neagra ,cam multe pietre in apa ,dar este normal daca te gandesti ca este zona de munte ,in fata marea si in spate munte ,o priveliste superba dimineata prima oara vedeai muntele si apoi marea ,servicii impecabile ,macare pentru toate gusturile, cam  mult miel pentru gusturile mele  dar ceilalti au fost incantati ,multe prajituri si fructe ,mese la toate orele de la 7.30 diminata  pana la 2 noaptea ,topogane acvatice ,mini club pentru copii ,parc pentru copii ,piscine pentru copii si adulti ,seara spectacole superbe la Amfiteatrul hotelului ,in fiecare seara alte trupe (acrobati ,chinezi ,seara turceasca  etc),baruri ,cafenele si cofetarie ,sauna ,baie turceasca si multe altele ,a fost superb ,m-am relaxat ,m-am bronzat

Chiar cand eram acolo s-a terminat Ramadanul si au pregatit un baiaram in jurul piscinei principale cu mese festive ,cu toata mancarea si dulciurile sepecifice lor ,cu program artistic ,a fost super

Am facut o excursie cu vaporul pe mare si am constatat ca am rau de mare si nu am vazut nimic din tot traseul vasului  ,am stat doar pe podea   mai mult lesinata ,asa ca am dat bani degeaba ,ne-a dus pe o insulita ,intr-un golf mic si a mai fost o oprire pentru masa ,bine ca pustiul si sotul  meu nu au avut nimic si au savurat plimbarea.

Merita sa mergeti daca aveti buget pentru ca la noi la aceeiasi bani  nu primesti asemenea servicii cum primesti acolo ,va spun din experienta pentru ca am mai fost si alta data ,poate parea putin mai scump dar merita

Lasă un răspuns

