Anysor's Blog


Cumparaturi la vecinii Bulgari

Posted in familie de anysor pe Octombrie 14, 2010
Tags: ,

Tot auzeam eu printre cunostintele mele  ca merg la cumparaturi la vecinii nostri bulgari si ca ce preturi mici au ei fata de noi ,am hotarat cu sotul meu sa mergem si noi sa vedem ce si cum pe acolo .Ne-am trezit duminica de dimineata si am plecat spre Metro Bulgaria  dupa vreo 1 1/2 -2 ore am ajuns la destinatie ,ajunsi acolo am mers la receptie clienti unde cu legitimatia din tara iti dau una valabila o zi la ei in tara si am intrat in ceea ce auzisem a fii” raiul „preturilor .Sa incepem cu hainele pentru ca ele erau chiar la intrare sunt cam ca la noi diferenta foarte mica e data de tva care la ei este de 20 la suta ,la electocasnice stau bine am inteles de la sotul meu (pentru ca eu nu ma uita la electrocasnic) ca o plasma de 81 diagonala acolo era 1000 de lei si la noi aceeasi plasma era 1400 ,un generator 800 lei si la noi 1400 de lei aceeasi marca ,la mancare nu este nici o diferenta majora repet  toate sunt date de diferenta de tva ,la detergentul de rufe a fost o diferenta Ariel 10 kg  era 40 lei si Bonuxul de 6kg era 24 lei in tara era 36 lei ,au un vin ieftin al lor dar nu ne-am incumetat sa luam ,ce au mai ieftin este bulionul de 750 g la 2.5 si ardeiul capia copt la 1750 g undeva la 8.5 lei ,dar una peste alta NU MERITA  sa mergeti pana acolo ,va costa drumul (motorina sau benzina dupa caz ) ,mai platiti taxa de pod 26 lei la noi si la intoarcere 6 euro (neaparat sa aveti euro sau 12 leva  pentru ca nu accepta lei si au un curs de schimb foarte mare in vama) ,plus vinieta care mai este si aia 5 euro pe care noi nu am platit-o pentru ca Metro este destul de aproape de vama si am riscat ,asa ca diferentele mici de pret  le  pierdeti pe drum ,poate daca luati cu baxul mai merita dar pentru consumul propriu parerea mea ca nu merita sa bateti atata drum degeaba ,eu personal mai mult am cheltuit ,am mai luat un suc ,o apa ,un sendwich si sa adunat , la sfarsit cand tragi linie iti dai seama ca nu ai facut nici-o economie ba ai mai si depasit bugetul .

Lasă un răspuns

