Anysor's Blog


Insamantari de primavara 1

Posted in flori de anysor pe Februarie 16, 2011
Tags: , , , ,

V-am spus aici ce achiziti am facut si am promis ca revin cu poze si cu evolutia lor .O sa incep cu craitele  care au germinat foarte repede, cam o saptamana si in proportie de 90% ,nu sunt pretentioase deloc

Ochiul boului este la fel de nepretentios a rasarit relativ repede la cateva zile dupa craite si au germinat in proportie de 80%

Urmeaza la rand margaretele, au rasarit cam in doua saptamani de la insamantare  in proportie de 60%

Daliile pitice(sau gherghina ) simple si batute ,cele simple au rasarit repede ,in schimb cele batute mi-au dat ceva de furca, sunt la a treia insamatare si abea acum au binevoit sa rasara ,proportia de rasarire foarte slaba, la cea simpla am cred 5-6 plantute si la cea batuta la fel ,dar dupa ce au rasarit se dezvolta destul de repede

Lasă un răspuns

