Anysor's Blog


Achiziti noi

Posted in flori de anysor pe Februarie 17, 2011
Tags: , , , , ,

Am vazut eu saptamana trecuta  in oferta de la Obi  ca aveau bulbii de flori la oferta si sambata sotiorul din dotare m-a dus la cumparaturi  cu pretextul ca au o cada pentru baia piticului meu  la oferta ,cada nu mi-a placut, dar mi-au placut  bulbii de Irisi si de Crini ,seminte de Salvie si de Micsunele ,un trandafir pitic galben si daca tot eram acolo am mai luat si pamant de flori si o lopatica pentru gradina .Stiu ca multe dintre floricele or sa infloreasca la anul dar sunt asa de fericita ca o sa am gradina incat nu mai conteaza ,macar o sa am verdeata  si la anul florii multe ,multe

si cea mai noua  achizitie  ,dar nu si ultima pentru ca imi mai doresc o clematis mult de tot ,un par si un cires sau un cais ( nu m-am decis ce vreau ),pe dansa o am de duminica din Carrefour si se numeste Camellia japonica   ,i-a placut sotului meu mult si am luat-o ce puteam sa fac🙂

Un răspuns to 'Achiziti noi'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Achiziti noi'.

  1. Angelica said,

    Poti să-mi spui si mie te rog ce pământ pui in ghiveci când plantezi butașul de trandafir?


Lasă un răspuns

