Anysor's Blog


Plantari

Posted in flori de anysor pe Martie 16, 2011
Tags: , , , , ,

In acest week-end am avut multa treaba la gradinita mea🙂 ,am plantat trei copacei : mar,par si cires pentru fiecare membru al familiei cate unu si am indeplinit si ultima sarcina pe care se spune ca ar trebui sa o indeplineasca un om intr-o viata  ,am facut un copil ,am facut o casa  si am plantat si un pom ,am plantat 7 trandafiri : rosu,roz,alb,galben si portocaliu ,am mai pus zmeura vreo 2 buc ,am plantat  irisi  si crini ,primule vreo 3 buc ,am tuns tufanica  ,ghiocei pe care i-am adus de la padure si cateva viorele

Si marti am plantat si o clematis🙂 pe care mi-o doream de mult si care sper sa se umple de floricele

Am avut multa treaba  in acest week-end si daca vremea tine tot asa o sa tot am pentru ca am casa plina de rasaduri de flori pe care abia astept sa le plantez

2 Răspunsuri to 'Plantari'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Plantari'.

  1. Georgiana said,

    abia astept sa vad rezultatul final! spor la gradinarit sa ai!
    pup iu!

    • anysor said,

      Multumesc frumos ! anul asta sunt in extaz cu gradinita as pune de toate ,loc nu am prea mult😦


Lasă un răspuns

