Anysor's Blog


Gradinarit de week-end

Posted in flori de anysor pe Martie 21, 2011
Tags: , , , ,

In week-endul asta iar am fost harnicuta🙂,am mai plantat vreo trei butasi de zmeura ,am pus mure ,am semanat leustean (de fapt leusteanul l-a semanat sotul ,se zice ca nu rasare daca nu e semanat de un barbat si m-am conformat🙂 ),am pus cateva gladiole mov ,cel putin asa erau pe pachet ,vedem ce iese,doi crini galbeni  si am mai pus si un liliac alb ,zilele aste astept panselute de la cineva ,trandafiri plantati data trecuta arata foarte bine ,am avut ceva emotii cu frigul asta ,incet ,incet gradina mea incepe sa ia o forma ,nu am poze deoarece am uitat aparatul acasa😦

4 Răspunsuri to 'Gradinarit de week-end'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Gradinarit de week-end'.

  1. Georgiana said,

    deci astept poze, da? mi s-o cam lungit urechile… am trecut sa sterg praful putin pe aici😀

    • anysor said,

      Nu am avut timp ,dar cum ajung la casa fac poze ,deocamdata merge sotul sa mai ude floricioasele🙂

  2. victoriacus said,

    La mine a rasarit leusteanul.Se pare ca a simtit el ca acum sunt barbata :)))) ca mi-e sotul plecat la oaste
    daca iti place vreo floare din gradina mea,poti sa imi spui si, daca am in plus iti trimit cu multa placere. Sarbatori fericite iti doresc

    • anysor said,

      Am trecut si eu pe la casa ieri si erau ceva firicele in zona unde am semanat leusteanul ,acum eu nu prea cred in astea ,dar mama mea a insistat sa il planteze sotul meu ,asa ca m-am conformat , nu conteaza cine il insamanteaza trebuie sa aiba suflet bun zic eu ,spor la treaba si multa putere ca stiu ca aveti nevoie


Lasă un răspuns

