Anysor's Blog


Primele florii in gradina

Posted in flori de anysor pe Aprilie 12, 2011

Am apucat sa fac doar cateva poze la primele floricele  sunt putine inflorite dar am vazut ca se mai pregatesc  narcisele si lalele ,numai ca frigul asta nu le lasa sa infloreasca si cam am emotii cu ele ,s-au prins toti trandafiri ,zmeura a inmugurit  frumos ,liliacul e verde si frumos ,clematisul s-a inaltat ,am avut o super surpiza cu un bujor plantat anul trecut ,deoarece eu credeam ca l-am pierdut ,pentru ca anul trecut curtea nu era gata si au mai calcat peste el dar el nu s-a lasat si a rasarit  ,spre sa si infloreasca ,cum ajung la casa fac mai multe poze ,sunt ele micute si putine inflorite dar este prima lor inflorire la mine in gradina

Ea este o pitica care s-a incapatanat sa infloreasca in ciuda frigului  desi nu a reusit sa creasca  si are chiar doua flori pe o singura tulpina (nu se vede in poza din pacate )

 

Inca o pitica ,dar miroase super

Lasă un răspuns

