Anysor's Blog


Poze flori

Posted in flori de anysor pe Aprilie 13, 2011
Tags: , , , ,

Am ajuns in sfarsit pe la casa azi ,trebuia sa ud florile pentru ca am tot asteptat sa ploua si cum nu s-a intampat sa ploua ,desi afara e inorat si urat de mai multe zile  ,am dat o fuga pe acolo sa le ud putin si daca tot am ajuns am facut cateva poze pe la plantutele mele in diferite stadii de crestere ,pentru ca sunt foarte mandra de ele  ,mai ales de cele pe care le-am pus anul trecut printre pietrele  si betoanele ramase de la constructie in pamant ,cu toate ca am curata eu cat am putut anul asta cand m-am apucat de plantat tot mai dadeam de cate o bucata din vreo caramida ,pietre etc .Ele sunt floricioasele mele doar o parte mica ,sper ca sambata sa se mai inmulteasca pentru ca vreau sa merg la Festivalul laleleor la Pitesti si nu am de gand sa ma intorc cu mana goala🙂

Capsunele plimbarete ,pe ele le-am gasit pe teren cand atunci cand l-am cumparat si pentru ca era exact pe locul unde urma sa vina casa  le-am luat si le-am plantat la mama mea in gradina cu conditia sa mi-le de-a inapoi cand o sa fie gata casa🙂 asa ca asta toamna s-au reintors acasa ,de-aia le spun plimbarete

Sa nu radeti de suportul meu de sustinere pentru clematis🙂 dar nu am avut altceva la indemana ,a crescut si nu vroiam a stea pe jos ,e doar provizoriu :”>

unul din trandafiri plantati in primavara asta

Hortenisea asta  am luat-o acum 2 ani de la Festivalul Lalelelor si  sper sa infloreasca anul asta pentru ca ,de cand am cumparat-o nu am mai vazut-o inflorita ,a stat in ghiveci pana asta toamna si nu i-a mers prea bine ,ma bucur ca a trecut cu bine peste iarna

si ultima dar nu cea din urma ,zmeura plantata tot in aceasta primavara

2 Răspunsuri to 'Poze flori'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Poze flori'.

  1. victoriacus said,

    Foarte frumos.Si nu trebuie sa iti ceri scuze pentru nimic.Asa este la inceput.Eu stau la tara de 4 ani si tot la inceput ma consider🙂
    Mult spor la treburi in continuare

    • anysor said,

      Multumesc ! asemenea


Lasă un răspuns

