Anysor's Blog


Simfonia lalelelor 2011

Posted in flori de anysor pe Aprilie 27, 2011
Tags:

Am fost la Pitesti la Simfonia lalelelor a devenit asa o mica traditie ca in fiecare an sa mergem  ,scriu putin cu intarziere dar nu am avut timp ,am fost pe 16 sambata seara ,initial am vrut sa mergem duminica dar cum am terminat treaba sambata mai devreme am zis sa mergem totusi ,nu era chiar asa de aglomerat ca in altii ani poate pentru ca era cam tarziu ,florile superbe si destul de accesibile ca pret  ,mi-am luat 45 de lalelele de toate culorile la 0.5 lei ,garofite ,bulbii de crini si doua ghivece cu million bells

Lasă un răspuns

