Anysor's Blog


Prima frezie

Posted in flori de anysor pe Mai 4, 2011
Tags:

Sunt foarte bucuroasa mi-a inflorit prima frezie din cele cumparate in primavara asta si mai urmeaza inca una ,este alba si miroase superb ,m-am chinuit ceva cu ele pentru ca au crescut inalte si se frang de la jumate ,nu au avut prea multa lumina si s-au intins dupa ea ,am incercat mai multe forme de sustinere si nimic tot se frang de la jumate ,asa ca am renuntat la sustine si le-am lasat sa isi faca de cap  si la anul o sa incerc sa le plantez cat mai aproape de geam .

2 Răspunsuri to 'Prima frezie'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Prima frezie'.

  1. Georgiana said,

    freziile sunt florile mele preferate, asa ca asta alba ti-o fur!😀

  2. anysor said,

    Si ale mele ,o sa povestesc odata cum ceream eu frezii in timpul travaliului


Lasă un răspuns

