Anysor's Blog


Evolutia gradinii mele

Posted in flori de anysor pe Mai 9, 2011
Tags: , , ,

Am fost la casa zile astea si am avut timp sa fac poze prin gradina ,sunt foarte fericita ca mi-a rasarit leusteanul ,zmeurica are ceva inflorescente mici semn ca anul asta macar 2 zmeurici si tot o sa mananc productie proprie ,crini au rasarit si chiar s-au inaltat cu ploile astea ,am cateva lalele inflorite ,o dalie pitica si inca una ce se pregateste sa infloreasca din cele semanate de mine in ghivece ,trandafiri sunt imbobociti si unul pitic este mai harnic chiar s-a desfacut putin bobocul ,gladiolele au iesit si ele ,am doua garofite inflorite din cele cumparate de la Festivalul lalelelor ,sunt foarte fericita si imi da o stare de bine cand merg la casa si imi admir gradina ,sunt constienta ca o gradina arata mai bine cu cat trece anii peste ea ,dar e a mea si sunt tare mandara de ea ,mai ales ca unele dintre floricele sunt obtinute de mine din seminte

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

