Anysor's Blog


Primul trandafir inflorit

Posted in flori de anysor pe mai 20, 2011
Tags: ,

Am fost in inspectie in gradina sa vad ce a mai inflorit si sunt foarte  bucuroasa ,mi-a inflorit primul trandafir din cei plantati toamna trecuta ,din cei plantati in aceasta primavara trei se pregatesc sa infloreasca( revin cu poze cand or sa infloreasca si ei ) ,cel inflorit acum este superb si are un miros placut si fin ,am mancat si  prima capsuna din gradina si are un gust bun de tot , a mancat chiar si piticul meu el nefiind prieten cu fructele  ,garofitele roz au inflorit si sunt pline de boboci , o primula care este la a doua inflorire pe anul asta si ultima dar nu cea din urma o dalie pitica (gherghina ) galbena  obtinuta din seminte

Această prezentare necesită JavaScript.

2 răspunsuri to 'Primul trandafir inflorit'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Primul trandafir inflorit'.

  1. Georgiana said,

    ce fercita esti sa ai o gradina! dac’as avea o gradina cred ca numai acolo mi’as face veacul 😀
    te pup, Any si pup si pe ala micu’.
    uikend frumos iti doresc!

    • anysor said,

      Multumesc ! am visat la ea 10 ani si am facut ceva sacrificii ,ma bucur ca un copil pentru fiecare frunza care apare in ea


Lasă un comentariu