Anysor's Blog


Clematis inflorit

Posted in flori de anysor pe Mai 23, 2011
Tags:

Am trecut pe la casa sa ud gazonul si florile si am avut parte de o mare surpriza ,mi-a inflorit clematisul ,are o floare mare si este superb ,sunt foarte incantata si la toamna cu siguranta o sa mai cumpar cel putin una ,Miss Bateman este urmatoare pe lista

5 Răspunsuri to 'Clematis inflorit'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Clematis inflorit'.

  1. Georgiana said,

    cum e Miss Bateman, asta??

  2. Georgiana said,

    De fapt ia stai că intru pe google să văd, că doar de asta am internet, să mă informez, nu?😀

  3. anysor said,

    Este alba si are florile mari ,este superba


  4. superba am comandat si eu laura sa vedem ce o iesi

    • anysor said,

      Este foarte frumoasa are florile mari ,infloreste odata primavara si a doua oara vara dar florile sunt putin mai mici a doua oara


Lasă un răspuns

