Anysor's Blog


Dor de duca si gradina

Posted in flori de anysor pe Iunie 23, 2011

Nu prea am mai avut chef sa scriu in ultima vreme ,m-a apucat un dor de duca din pacate anul asta nu cred ca o sa merg in vacanta pentru ca imi doresc sa termin casuta si sa ma mut pana la toamna ,speranta moare ultima asa ca am hotarat sa renuntam la vacanta si sa ne canalizam energia si aproape tot  bugetul spre casa  ,imi mai alina dorul de duca  gradina mea care in aceasta perioada este superba ,desi nu ma asteptam au inflorit majoritatea florilor ,unele dintre ele ar fii trebuit sa infloreasca abia la anul dar mi-au facut surpriza si au inflorit anul acesta ,crini sunt superbi pacat ca nu au miros ,am mancat zmeura din curte ,este mare si foarte parfumata ,rosiile cherry sunt pline de flori si de gogonele ,fasolea pastai  are flori urmeaza si pastaia ,am tuns leusteanul si am pus la congelator ,gura leului miroase superb ,am ramas socata  pentru ca eu stiam ca la bunica mea in gradina nu avea miros sau poate nu imi mai aduc eu aminte oricum a fost o surpriza placuta ,marea surpiza am avut-o de la un par care credeam ca nu s-a prins si ma pregateam sa il tai ,probabil ca s-a speriat si a inverzit ,mai am si tartacute simple si crete din pacate nu am apucat sa fac poze la toate dar cu prima ocazie revin si cu restul pozelor

Lasă un răspuns

