Anysor's Blog


Concediu

Posted in familie de anysor pe Iulie 14, 2011

Am reusit sa imi mai potolesc dorul de duca ,la initiativa unor prieteni m-am lasat convinsa si am plecat la mare la sfarsit de saptamna .Am fost la Costinesti ,a fost frumos ,apa curata ,limpede dar rece de ti-se invineteau buzele instant cand intrai in mare ,lume multa ,terase goale si mancarea scumpa si proasta cam asa as rezuma cele  patru zile la mare .Nu am mai fost la noi la mare de vreo trei ani si mi-am amintit acum de ce .Am stat la o pensiune curatica dar in stilul nostru romanesc  ceva trebuia sa nu fie inregula ,nici o baie nu avea capac la toaleta ,o bucatarie imensa dar total neutilata ,nu gaseai nici macar o lingurita  ,un aragaz si un dulap erau  toata utilarea acelui spatiu mare ,era in schimb aproape de mare si a compensat prin asta celelalte lipsuri  ,la terase servirea lasa de dorit si mancarea la fel . La o terasa am comandat o ciorbita de vacuta  ce era compusa din morcovi si vreo doua bucatele de carne mici ,da mici ,ciorba de burta fara burta ,asta au primit prieteni mei la masa .La o singura terasa in penultima zi am mancat bine ,servirea impecabila si ospatarul foarte amabil ,din pacate nu am retinut numele terasei pentru ca mi-ar fii placut sa spun cum se numeste,era chiar pe plaja din lemn si pe colt ,cam atat am retinut  .Dar a fost placut pana la urma ca am fost cu prieteni nostri si ne-am simtit bine impreuna si mi-a facut bine iesirea asta chiar daca nu a fost programata .

2 Răspunsuri to 'Concediu'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Concediu'.

  1. Georgiana said,

    asta contează cel mai mult: compania plăcută!
    Mă bucur că ai reuşit în cele numai 4 zile să-ţi încarci puţintel bateriile.
    Pe 1 august plec şi eu la mare! abia stau, îţi dai seama!😀
    Te pup dulce!

    • anysor said,

      Asa e,mi-am mai potolit dorul de duca .
      Concediu placut si distractie maxima !


Lasă un răspuns

