Anysor's Blog


Gradina toamna

Posted in flori de anysor pe Octombrie 31, 2011

Această prezentare necesită JavaScript.

Incet ,incet in casuta mea toate sunt puse la locul lor si haosul ia sfarsit ,am avut si petrecerea de casa nou alaturi de prietenii mei dragi ,a fost super ,asa ca mai am ceva timp si pentru gradina pe care spre rusinea mea am cam lasat-o deoparte .Am reusit sa scot tuberculi de dalii ,am mai plantat  vreo 8 trandafiri si unul catarator alb ,am ajuns la 17 trandafiri in gradinita mea ,tufanica sta sa infloreasca ,am o primula galbena care a inflorit ,mai am ceva gura leului care nu se da batut si mai are floricele ,trandafiri plantati in primavara sunt inca plini de boboci si de florii ,sper sa nu pateasca ceva de la frig ,trebuie sa scot gladiolele ,am gasit zilele trecute zmeura coapta pe un rug si a fost delicioasa ,rosiile cherry le-am adunat mai demult si am bagat si gogonele ,cam atat deocamdata ,poze nu am pentru ca inca nu am descoperit aparatul foto prin cutii ,mai sapam dupa el🙂

 

2 Răspunsuri to 'Gradina toamna'

Subscribe to comments with RSS sau TrackBack to 'Gradina toamna'.

  1. Georgiana said,

    ai mai găsit aparatul?😀

  2. anysor said,

    L-am gasit ,dar nu am avut timp sa le descarc si am si uitat putin :”>


Lasă un răspuns

