Anysor's Blog


Achizitii noi de primavara

Posted in flori de anysor pe Martie 5, 2012

Am fost duminica al Bricostor impreuna cu sotul sa isi mai cumpere ceva scule si inevitabil am trecut si pe la floricele si m-am intors acasa cu o clematis Westerplatte ,seminte de Nu ma uita ,Fhlox (brumarele ), am mai luat seminte de Marar comun ,Ardei iute ,Castraveti  si rosii Prunisoare si de la un alt magazin cu cateva zile inainte  am luat un plic de Carciumarese  pe care le-am semanat si au si rasarit cateva

Lasă un răspuns

