Anysor's Blog


Simfonia lalelelor 2012

Posted in flori de anysor pe Mai 3, 2012
Tags:

Ca in ultimii patru ani am ajuns si anul acesta la Simfonia lalelelor de la Pitesti ,ca in fiecare an era plin de florii de nu stiai unde sa te uiti si ce sa cumperi mai intai .M-am intors cu trei petuni curgatoare mari ,dintre care una este combinata cu verbina si este si batuta de parca ar fii trandafir  ,trei muscate curgatoare ,lalele vreo 20 de buc  diverse culorii ,crini asiatici trei buc ,un cactus mic pentru piticul meu care este fan cactusi ,zambile 10 buc si cam atat pentru ca bugetul nu a fost prea mare ,mi-ar placea sa fie si in Bucuresti ceva asemanator cu evenimentul de la Pitesti  pentru ca sunt sigura ca ar avea succes sau poate ca este si nu stiu eu dar m-as mira sa fie

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

