Anysor's Blog


Sfaturi de la bunica

Posted in sfaturi practice de anysor pe mai 10, 2012

Am primit pe mail mai  demult un mail cu sfaturi de la bunica si le-am salvat in ideea ca imi vor fi de folos vreodata si am dat de ele zilele astea si m-am gandit sa le pun si aici poate ajuta pe cineva ,eu nu le-am incercat dar cine stie poate va ajuta

  • Petele de fructe de pe haine se scot daca le tii o ora intr-o solutie de apa cu sare de lamaie
  • Musamaua patata se curata  cu lapte caldut pe care il stergi cu o carpa
  • Urmele de verdeata ,sosuri de pe blaturi sau tocatoare se scot cu zeama de lamaie
  • Pasta de pix se scoate cu spirt medicinal
  • Mirosul de tigari dispare din incapere daca uzi un prosop in apa rece ,il storci si il rotesti prin incapere pana mirosul dispare
  • Mirosurile din dulapurile din bucatarie dispare daca pui un castron cu lapte fierbinte inchiziusasi-l lasi acolo pana dimineata
  • Mobila se curata de pete cu un amestec de :2 ling alcool,2 ling ulei masline,2 ling zeama de lamiae si o ling de apa
  • Ecranul televizorului  se sterge de praf cu otet de mere si nu se mai aduna praf
  • Petele de mucegai de pe tesaturi  se scot cu otet de mere
  • Tapiteria mobilei se curata cu o solutie de ammoniac
  • Petele albe de deodorant se curata cu un burete pe care ai pus putin otet de mere sip e care il presezi pe pata10-15 min si dupa speli cu apa calduta
  • Mirosul neplacut din chiuveta scapi daca pui o jumatate de lamiae in grila de evacuare ,stoarsa

Lasă un comentariu